سامانه ارسال پیامک

سامانه ارسال پیامک

نرم افزار ارسال پیامک، نرم افزار ارسال اس ام اس، نرم افزار ارسال اسمس، سامانه ارسال اس ام اس، سامانه ارسال اسمس

 

سامانه ارسال پیامک شالیزار

نرم افزار شالیکوبی شالیزار اولین نرم افزار در بخش کشاورزی بوده است که امکان ارسال پیامک با امکان تعریف الگو توسط کاربر را پیاده سازی کرده است. به این صورت در هر بخش خدماتی که برای کشاورز بکار گرفته می شود پیامک خدماتی و اطلاع رسانی آن برای کشاورز ارسال می شود. این ویژگی نرم افزار شالیزار برای مشتریان کارخانه شالیکوبی بسیار با اهمیت بوده و تجریه خوب و اعتماد بیشتر را برای آنها به ارمغان می آورد.

تنظیمات پنل پیامکی

قبل از هر کاری برای ارسال پیامک ها نیاز به یک خط متصل به اینترنت دارید. پس، از متصل بودن سیستم به اینترنت و داشتن اینترنت فعال اطمینان حاصل کنید.

پس از آن باید تنظیمات پنل پیامک و زیرساخت آنرا تعریف و ثبت کنید. از منوی اصلی تنظیمات -> تنظیمات پنل پیامکی را کلیک کرده تا تصویر زیر را مشاهده نمایید:

تنظیمات پنل پیامک

اگر پنل پیامکی خود را فعال نکرده اید با کلیک روی دکمه ثبت نام و دریافت پنل در تصویر بالا در پایین پنجره، به وبسایت پنل هدایت خواهید شد، سپس در آن با کلیک روی دکمه ثبت نام، ثبت نام را انجام دهید.

نکته) لازم است تا اطلاعات هویتی اعم از نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تصویر کارت ملی، شماره کارت بانکی جهت استعلام نام و نام خانوادگی و … را درست ثبت کنید. در غیر این صورت تایید نخواهد شد. تایید اطلاعات ثبت نامی شما حداکثر 5 ساعت زمان لازم تا کارشناسان شرکت اطلاعات شما را تایید کنند. پس صبور باشید.

در تصویر بالا روی دکمه دریافت کلیک کنید تا سیستم آدرس وبسرویس ارسال پیامک را از وبسایت شالیزار دریافت نماید.

نام کاربری و کلمه عبوری که در پنل ثبت نام کرده اید را در کادر مربوطه وارد نمایید. سپس در پایین پنجره روی دکمه ذخیره اطلاعات پنل کلیک کنید تا آدرس، نام کاربری و کلمه عبور ذخیره شود.

اگر همه اطلاعات را درست وارد کرده باشید، با کلیک روی دکمه موجودی، باید مبلغ موجودی پنل نمایش داده شود.

گام بعدی دریافت لیست خطوط اختصاص داده به شما است. با کلیک روی دکمه دریافت خطوط لیست خطوط اختصاصی شما و خطوط عمومی، خدماتی و تبلیغاتی دریافت خواهد شد. خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند و فقط قابلیت ارسال دارند، اما خطوط اختصاصی قابلیت دریافت پیامک را دارند. در این صورت تیک مربوطه آن خطوط فعال خواهد بود.

لیست خطوط دریافت شده باید در پایگاه داده شالیزار ثبت و بروزرسانی گردد، با کلیک روی دکمه همگام کردن شماره(ها) در پایگاه شالیزار این کار انجام خواهد شد.

نکته) شما باید یک خط را بعنوان خط پیش فرض جهت ارسال پیامک ها تعیین کنید. خط خدماتی یا خط اختصاصی خود را از لیست جدول پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید تا انتخاب شود. در تصویر زیر تیک گزینه خط پیش فرض را انتخاب کرده و در نهایت روی دکمه ثبت شماره به عنوان پیش فرض را کلیک کنید.

انتخاب خط پیش فرض

به این ترتیب خط پیش فرض مشخص شده و نرم افزار ارسال پیامک شالیزار متوجه خواهد شد که باید پیامک ها را از این خط ارسال کند.

سامانه ارسال پیامک تست

قبل از شروع به کار سامانه ارسال پیامک، چند پیامک تستی به موبایل خود ارسال کنید تا مطمئن شوید که شماره انتخاب شده درست است و وضعیت را بررسی کنید. برای انجام این در تصویر زیر، در قسمت شماره، شماره موبایل خود و در قسمت از شماره، شماره خط خط پنل را انتخاب نماید. در نهایت روی دکمه ارسال کلیک کرده و منتظر دریافت پیامک روی گوشی خود باشید.

ارسال پیامک تستی شالیزار

تعریف الگوی پیامک

منظور از تعریف الگوی پیامک چیست؟ در نرم افزار شالیزار هر خدمتی که انجام می شود پیامک اطلاع رسانی می تواند ارسال شود و اینکه پیامک ارسال شود یا خیر توسط کاربر تعیین می شود. هر بخش الگوی متن خود را دارد و کاربر می تواند با انتخاب بخش مورد نظر متن الگو را مشاهده و متن دلخواه خود را تنظیم کند. جهت دسترسی به این بخش از منوی تنظیمات -> الگوی پیامک را انتخاب کنید

تعریف الگوی پیامک نرم افزار شالیزار

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بخش تعریف الگو چند قسمت دارد. که به ترتیب از بالا شرح داده خواهد شد:

  • بخش مورد نظر: در این قسمت می توان بخشی که خدمات در آن اتفاق می افتد، انتخاب کرد. با کلیک روی منو مربوطه بخش های مختلف نمایش داده شده و قابل انتخاب است.
  • کلمات ویژه: کلمات ویژه یا کلمات کلیدی، کلمات پویایی هستند که در متن پیام تغییر خواهند کرد. این کلمات در زمان ارائه خدمت تعیین می شود. هر بخش کلمات ویژه خود را دارد که با انتخاب منوی بخش مورد نظر لیست آنها نیز تغییر خواهد کرد.
  • الگوی پیام: در این کادر متن دلخواه کاربر تایپ می شود و کلمات ویژه با دابل کلیک در متن توسط کاربر قرار می گیرند. کاربر می تواند بینهایت متن و کلمات ویژه تایپ کند. کلمات ویژه بین دو کروشه باز و بسته {} قرا می گیرند.
  • فعال باشد: این چک باکس تعیین می کند که به صورت پیش فرض پس از انجام خدمت در بخش مورد نظر به صورت اتوماتیک پیامک آن ارسال شود یا خیر.

نکته) پس از انجام تغییرات برای هر بخش باید دکمه ثبت الگو جهت ذخیره شدن آن کلیک شود.

مثال) در تصویر بالا بخش مورد نظر اشخاص می باشد و کاربر قرار است شخصی به نام حسین راست خدیو  و با کد شخصی 2356 را در سیستم تعریف نماید. الگوی پیامکی که تعریف کرده است به صورت زیر شکل خواهد گرفت:

مشتری گرامی حسین راست خدیو اطلاعات پروفایل شما با کد شخصی 2356 در کارخانه شالیکوبی شالیزار ثبت شد.
با سپاس فراوان از انتخاب شما

با ارسال این پیام توسط نرم افزار شالیزار، پیامک آن در گوشی شخص مورد نظر مانند تصویر زیر خواهد بود، همچنین چند مورد مثال از بخش پذیرش شالی و ارسال به خشک کن (فر) را مشاهده خواهید کرد:

ارسال پیامک اشخاص

نمونه 1 – پیام ارسال شده ایجاد پروفایل

پیامک پذیرش بار

نمونه 2 – پیام ارسال شده پذیرش شالی

پیامک خشک کن

نمونه 3 – پیام ارسال شده خشک کن (فر)

در صورتی که مایل به تهیه پنل پیامکی و نرم افزار ارسال پیامک شالیزار هستید به آدرس پنل مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

لیست پیامک ها

نرم افزار ارسال پیامک شالیزار پس از تایید و کسب اجازه از کاربر در قسمت تنظیمات پنل پیامک، پیامک ها را پس از انجام هر خدمت، برای مشتری در پس زمینه ارسال می کند و تا وقت او به هدر نرود. اما هر پیامکی که از بستر نرم افزار شالیزار ارسال می شود، در قسمت تنظیمات -> لیست پیامک ها قابل مشاهده و ردگیر است. گزارش پیامک های ارسال شده توسط هر کاربری که با نام کاربری خود وارد شده است ثبت می شود تا مدیریت به آنها رسیدگی کند. همچنین قابلیت حذف برای کاربران غیر مدیر وجود ندارد.

لیست پیامک های ارسال شده از نرم افزار

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، همه پیام های ارسالی از بستر نرم افزار ارسال اس ام اس شالیزار در این بخش لیست خواهند شد. در ستون استعلام وضعیت با کلیک روی آن می توان وضعیت پیام را از مرکز دریافت کرد که پیامک در چه وضعیتی قرار دارد.

همچنین اگر لازم شود تا پیام دوباره برای کاربر ارسال شود، با کلیک روی دکمه ارسال دوباره در جدول، این کار انجام خواهد شد.

نرم افزار ارسال پیامک به صورت انبوه

گاهی اوقات لازم است تا برای تمام مشتریان و یا برخی از مشتریان پیامی خاص را به شکل انبوه و همگانی ارسال کنید. نرم افزار ارسال پیامک شالیزار برای این مورد هم تدبیری اندیشیده است. به تصویر زیر توجه کنید:

آیکن پیامک انبوه

در صفحه اصلی نرم افزار گوشه بالا سمت چپ چند آیکن کوچک قرار داده شده است. روی آیکن نامه مطابق تصویر بالا کلیک کنید. پس از انجام این کار پنجره ای مشابه با پنجره در تصویر زیر نمایش داده خواهد شد:

فرم ارسال پیامک انبوه

در تصویر بالا با کلیک روی دکمه افزودن اشخاص فرم لیست اشخاص باز شده و می توانید افراد مورد نظر یا همه رو تیک بزنید و به فرم ارسال پیامک وارد کنید.

نکته) لیست اشخاص با شماره تکراری حذف خواهند شد.

در قسمت از شماره، شماره ای که قرار است ارسال از آن انجام شود انتخاب کنید.

در قسمت متن پیام، پیامی که قرار است ارسال کنید را تایپ کرده و یک بار دیگر آنرا از لحاظ فاصله گذاری و املایی بررسی کنید. در نهایت پس از اطمینان از صحت متن پیام روی دکمه ارسال کلیک کرده و منتظر باشید تا نرم افزار برای همه ارسال را انجام دهد.

نکته) اگر لازم شد که برای شماره ای خاص که در لیست مشتریان نرم افزار شالیزار نیست، پیامک خاصی ارسال کنید، تیک گزینه شماره ای خاص را فعال کرده، شماره شخص مورد نظر و متن پیام را تایپ کرده و ارسال کنید. در این حالت بصورت کاملاً آزاد می توانید از بستر  نرم افزار پیامک شالیزار استفاده کنید.

نتیجه گیری

نرم افزار شالیزار در رده بندی نرم افزارهای حسابداری و خدماتی قرار دارد. و هر نرم افزاری در رده باید از خدمات و ثبت اسناد حسابداری که انجام می دهد، صاحب آن را مطلع سازد. همانطور که در مقاله بالا مشاهده کردید، نرم افزار ارسال اس ام اس شالیزار این وظیفه را به خوبی و بدون صرف وقت انجام می دهد. در ضمن آگاه سازی مشتریان و روشن بودن خدماتی که برای آنها انجام می شود. اعتماد و رضایت را بشدت بالا خواهد برد. پس استفاده از چنین نرم افزاری برای کارخانه و کسب و کار شما لازم خواهد بود.

در صورتی که مایل به تهیه پنل پیامکی و نرم افزار ارسال پیامک شالیزار هستید به آدرس پنل مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

دسته بندی: نرم افزار ارسال اس ام اس, نرم افزار ارسال اسمس, نرم افزار ارسال پیامک, نرم افزار اس ام اس, نرم افزار اسمس, نرم افزار پیامک
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up