نرم افزار باسکول و نرم افزار توزین

نرم افزار باسکول و نرم افزار توزین

نرم افزار باسکول، نرم افزار باسکول رایگان، نرم افزار حسابداری باسکول، نرم افزار توزین، نرم افزار حسابداری توزین، نرم افزار باسکول پند، نرم افزار باسکول گاما، نرم افزار باسکول جاده ای

نرم افزار باسکول و نرم افزار توزین شالیزار

نرم افزار باسکول شالیزار و نرم افزار توزین شالیزار دارای امکانات حسابداری، ارسال پیامک، صدور فاکتور با انواع چاپگر های موجود در بازار و امکانات کلی زیر در بخش باسکول و توزین می باشد:

  • ماشین ها
  • راننده ها
  • لیست بار
  • صدور فاکتور باسکول
  • لیست فاکتورها
  • تنظیمات باسکول

هر یک از امکانات بالا خود تعاریفی دارد که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

ماشین ها

کاربر این امکان را دارد تا بتوانید بینهایت ماشین سبک و سنگین تعریف کنید.

ماشین های باسکول

در تصویر بالا کاربر می تواند یک به یک ماشین های مورد استفاده در کارخانه خود را تعریف کند. هر ماشین یک وزن و کرایه ای دارد که در لحظه تعریف قابل مطرح کردن است.

اما گزینه پیش فرض ماشین مورد نظر را در لحظه صدور فاکتور انتخاب می کند. بدیعی است که کاربر می تواند بعداً هم این پیش فرض را تغییر دهد.

راننده های باسکول

لیست بارها

امکان تعریف هر نوع بار، دست کاربر را برای استفاده از نرم افزار حسابداری توزین شالیزار باز نگه میدارد. به عبارتی دیگر کاربر می تواند از شالی، برنج، سبوس و … تا شن، ماسه و … را خود تعریف کند و فاکتور آنرا صادر کند.

در ضمن هر بار تعریف شده شامل کارمزد و حق باسکول مربوط به خود را دارد که پیشنهادی بوده و در حین صدور فاکتور قابل تغییر است.

تعریف بار باسکول

توجه داشته باشید که در هر یک از بخش ها امکان تعیین یک مورد پیش فرض وجود دارد. در قسمت تعریف بار نیز امکان انتخاب بار پیش فرض وجود دارد. در حین صدور فاکتور بار مورد نظر، بار پیش فرضی که کاربر ثبت کرده است، انتخاب می شود.

در صورتی که مایل به تهیه نرم افزار باسکول هستید به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

تنظیمات باسکول

قبل از صدور فاکتور باسکول و اتصال نمایشگر مورد استفاده در کارخانه خود، باید آنرا تنظیم و مدل نمایشگر را انتخاب کنید. نرم افزار باسکول شالیزار به تمامی مدل نمایشگرهای موجود در بازار قابل اتصال است و از همه پشتیبانی می کند. و تنها باید کابل اتصال آن که COM به USB هست را از بازار تهیه کنید. تصویر زیر تنظیم و اتصال به نمایشگر را به تصویر کشده است:

تنظیمات باسکول

پارامترهای مورد نیاز را مطابق نمایشگر خود تنظیم کنید (در دفترچه راهنمای نمایشگر مقادیر ذکر شده است).

فیلد Indicator یا نشانگر همان نمایشگر است و از لیست باید یکی را انتخاب کنید.

صدور فاکتور باسکول

پس از تعریف ماشین ها، راننده ها، بارها و تنظم باسکول، می توانید فاکتور صادر کنید. در این حالت با کلیک روی گزینه صدور فاکتور باسکول می توانید فاکتور ثبت کنید.

صدور فاکتور باسکول

در نهایت با کلیک روی دکمه وصل ارتباط با باسکول برقرار شده و وزنی که روی نمایشگر نمایش داده شده است، در نرم افزار شالیزار قابل مشاهده است. بدیهی است با کلیک روی دکمه خواندن در قسمت وزن پر و خالی، کشش انجام شده و نرم افزار به صورت اتوماتیک خالص گیری را انجام و کارمزد را محاسبه می کند.

پس از ثبت، سند بدهکاری مشتری مورد نظر ثبت اضافه می شود و درگاه پرداخت باز می شود تا نحوه پرداخت آن مشخص شود. همچنین امکان ارسال پیامک نیز در این فرم وجود دارد و طبق الگوی تعریف شده توسط کاربر، پیامک ارسال می شود.

در صورتی که مایل به تهیه این محصول هستید به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

لیست فاکتورها

در بخش باسکول نیز این امکان وجود دارد تا بتوان فاکتوری را مجدداً چاپ، ویرایش و یا حذف کرد. با کلیک روی گزینه لیست فاکتورها در بخش باسکول به لیست فاکتورها دسترسی پیدا خواهید کرد.

همچنین این امکان نیز وجود دارد تا بتوان گزارشات دلخواهی را ایجاد کنید.

لیست فاکتورهای توزین

ویدیوی زیر بخش باسکول و توزین نرم افزار شالیزار را برای شما به تصویر می کشد:

ویدئو آموزش نرم افزار باسکول

نتیجه گیری

خواندن، نوشتن و محاسبه وزن خالص روی فاکتور کاری بس دشوار است و شاید بنا به دلایلی باعث خطا در نوشتن شود. بنابراین داشتن نرم افزار باسکول و نرم افزار توزین شالیزار یکی از مواردی است که می تواند به شدت به امور کارخانه شما کمک کند. جدای از موارد مطرح شده، گزارشگیری یکی از اساسی ترین موارد حسابداری در هر کارخانه است.

جهت تهیه نرم افزار باسکول و نرم افزار توزین شالیزار به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

دسته بندی: نرم افزار باسکول, نرم افزار باسکول رایگان, نرم افزار باسکول و توزین, نرم افزار توزین, نرم افزار توزین و باسکول, نرم افزار حسابداری باسکول, نرم افزار حسابداری توزین
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up