نرم افزار حسابداری برنج فروشی

نرم افزار حسابداری برنج فروشی

نرم افزار برنج فروشی، نرم افزار بازرگانی برنج، نرم افزار حسابداری بازرگانی برنج

نرم افزار حسابداری برنج فروشی شالیزار

همانطور که می‌دانید امروزه نرم افزارهای حسابداری در تمامی مشاغل کاربرد دارند. استفاده از این نرم افزارها سبب تسهیل در کار حسابداران شده است. نرم افزارهای حسابداری با توجه به کاربردی که دارند، در انواع مختلفی در بازار موجود می‌باشند. یکی از نرم افزارهای قابل دانلود، نرم افزار حسابداری برنج فروشی شالیزار می‌باشد. به نظر شما امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار چیست؟ اگر شما هم قصد آشنایی با این نرم افزار کاربردی را دارید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جالب است بدانید که نرم افزار حسابداری برنج فروشی به نرم افزاری گفته می‌شود که توسط آن می‌توان به راحتی فروشگاه یا کارخانه تولید برنج را مدیریت کرده و گزارشگیری یا حسابرسی کنید. این نرم افزارها معمولا ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که این ویژگی ها سبب محبوبیت نرم افزار برنج فروشی شده است.

شعار نرم افزار شالیزار این است که، آنچنان ساده و روان باشد که برنج فروشان و مالکان فروشگاه های برنج بدون آموزش بتوانند با نرم افزار برنج فروشی شالیزار کار کنند. مزایای دیگر این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

  • عناوین مورد استفاده در این برنامه کاملاً بومی شده برای کارخانه های تولید برنج، فروشگاه ها و بازرگانی های برنج است.
  • عدم اجبار به تعیین قیمت محصولات
  • ثبت اسناد اتوماتیک و دستی
  • امکان فروش برای شخص یا اشخاصی خاص
  • امکان ایجاد بستانکاری برای شخص و اشخاص
  • امکان صدور فاکتور حقیقی و حقوقی (رسمی)
  • امکان ارسال فاکتورها به صورت پیامک با قابلیت تعریف الگوی متن توسط کاربر
  • و ….

دسته بندی محصولات

در نرم افزار حسابداری برنج فروشی شالیزار، کاربر می تواند در دسته و سطح اول بینهایت از هر نوعی محصول تعریف نماید. هر محصول دارای عنوان مخصوص به خود است، که در دسته و سطح دوم قابل تعریف است. در سطح دوم نیز می توان بینهایت عنوان محصول تعریف کرد.

در سطح دوم، امکان تعریف قیمت هر کیلوگرم و قیمت هر کیسه به صورت پایه و پیش فرض تعریف کرد. که البته این قیمت ها پیشنهادی بوده و در حین صدور فاکتور در لحظه قابل تغییر است. همچنین نرم افزار الزامی به تعریف قیمت چه در لحظه صدور فاکتور و در تعریف محصول ندارد. و کاربر حتی می تواند مبالغ صفر ثبت کند.

نرم افزار حسابداری برنج فروشی
نرم افزار بازرگانی برنج

عناوین انبار

محصولات کارخانه خود را می توانید در انبارهایی که خود تعریف می کنید، قرار دهید. همچنین دارای امکان تعریف بینهایت انبار را خواهید داشت.

انبارداری برنج

فاکتور فروش

شما این امکان را دارید تا بتوانید هر نوع محصولی را به فروش برسانید، برنج، سبوس، گندم، مرکبات و …. پس از انتخاب فاکتور فروش نرم افزار به صورت اتوماتیک لیست مشتریان را برای کاربر نمایش می دهد و کاربر تنها باید خریدار را انتخاب کند. به صورت پیش نرم افزار تاریخ روز و یک شماره فاکتور انتخاب می کند. برای ثبت و صدور فاکتور کاربر می تواند لیست اقلام را یا از انبارهای کارخانه یا اقلام آزاد و یا ترکیبی ثبت نماید.

به عنوان مثال: از بارهای موجود در انبار کارخانه، محصول برنج طارم آقای علوی را به فروش برساند.

فاکتور فروش انبار

انتخاب محصول از انبار

نرم افزار برنج فروشی

ثبت و صدور فاکتور

موضوع مرتبط و پیشنهادی: نرم افزار حسابداری شالیکوبی

موضوع مرتبط و پیشنهادی: نرم افزار چاپ چک

پس از ثبت هر خدمتی در نرم افزار، یک طرف سند مالی توسط برنامه به صورت اتوماتیک ثبت می شود و طرف دیگر که پرداخت مشتری می باشد، درگاه پرداخت به صورت خودکار نمایان می شود تا وضعیت پرداخت را کاربر تعیین کند.

فاکتور و پیش فاکتور ها قبل و بعد از پرداخت در ادامه به تصویر کشیده شده است. قابلیت چاپ فاکتور حقیقی و حقوقی (رسمی) فراهم شده است و با توجه به نیاز کار می تواند انتخاب کند.

فاکتور فروش حقیقی

فاکتور حقیقی

فاکتور فروش حقوقی (رسمی)

فاکتور حقوقی

در صورتی که مایل به تهیه نرم افزار برنج فروشی هستید به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

یکی دیگر از امکانات ویژه نرم افزار شالیزار ایجاد بستانکاری روی فاکتور فروش است. به عبارتی دیگر، زمانیکه کارخانه دار محصول کشاورزی را میفرشد، می تواند مستقیماً روی همان فاکتور شخص صاحب محصول را بستانکار کند، در مثال بالا بار آقای علوی به فروش رفته است، کاربر روی فاکتور مبلغ فاکتور یا بخشی از مبلغ فاکتور را به حساب آقای علوی بستانکار می کند و خریدار نیز مبلغ فاکتور را به حساب کارخانه پرداخت می کند.

ایجاد بستانکاری

فاکتور خرید

فرم فاکتور خرید دقیقاً همانند فاکتور فروش است، اما با کمی تفاوت:

  • در فاکتور خرید ایجاد بستانکاری وجود ندارد، چون خرید برای کارخانه است.
  • در فاکتور خرید هر نوعی محصولی قابل خریداری است.
  • کاربر می تواند انبار اقلام خریداری شده را مشخص کند.

پس از خرید و ثبت فاکتور، سند طرف اول توسط نرم افزار در دفتر روزنامه شخص فروشنده ثبت می شود و سپس به درگاه پرداخت هدایت می شود تا سند طرف دوم و پرداخت آن نیز مشخص شود.

فاکتور خرید محصول

قبل از ثبت فاکتور می توانید پیش فاکتور آنرا چاپ نمایید. پس از ثبت محصولات و ثبت نهایی فاکتور برنامه کاربر را به درگاه پرداخت هدایت می کند تا وضعیت پرداخت کارخانه به شخص نیز مشخص شود. در صورتی که پرداختی صورت نگیرد، مبلغ فاکتور در دفتر روزنامه شخص به عنوان بستانکار ثبت می شود.

بطور کلی کاربر تنها نام شخص طرف حساب را انتخاب و اقلام را ثبت می کند، بقیه کارها به عهده نرم افزار شالیزار است و زحمت های کاربر را به حداقل می رساند.

فاکتور امانی

در اکثر کارخانه های کشور، کشاورزان و مشتریان بار و محصول خود را به کارخانه می آورند تا کارخانه محصول آنها را به صورت امانی به فروش برساند، که اصلاحاً به آن فروش امانی یا حق العمل کاری نیز می گویند. در این حالت به ازای هر کیلو فروش محصول کشاورز، کارخانه دار مبلغی را دریافت می کند و یا هر حالتی که در کارخانه بابت حق العمل دریافت می کند، قابل پیاده سازی است.

در نرم افزار شالیزار امکان فروش امانی و حق العمل کاری فراهم شده است و کافی است تنها کاربر روی فاکتور امانی کلیک، شخص مورد نظر را انتخاب، اقلام را ثبت و حق العمل خود را مشخص کند.

حق العمل کاری

فرم ثبت فاکتور امانی

فاکتور حق العمل کاری

پیش فاکتور حق العمل کاری

در صورتی که مایل به تهیه نرم افزار حسابداری برنج فروشی هستید به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

فاکتور خرید شالی

همه کارخانه ها برای خود شالی خریداری می کنند. تبدیل شالی و بسته بندی هزینه هایی برای کارخانه دار که با ثبت فاکتور خرید شالی می توان هزینه های را ثبت کرد. تفاوت خرید شالی با فاکتور خرید این است که، اگر محصولی (شالی) در قسمت فاکتور خرید شالی ثبت شود، دارای امکان تبدیل است. همچنین هر یک از فاکتورها دارای انبار خصوص به خود است و تفکیک انبارها برای گزارشگیری های بعدی بسیار مناسب و عالی است.

به این معنی که کاربر می تواند برای گزارشگیری حتی با ایجاد گزارش روی فیلد انبار، گزارشگیری را بر اساس انبار مورد نظر خود آماده کند.

خرید شالی

فرم ثبت فاکتور خرید

فاکتور خرید شالی

فاکتور خرید شالی

محصولات خریداری شده

گزارش کاملی از خریدهای هر محصول در این بخش وجود دارد. کارخانه دار می تواند کلیه محصولات خریداری شده به تفکیک زیر مشاهده کند:

  • خریدها از هر شخص
  • خریدها از هر شخص در بازه تاریخ خاص
  • خریدها به تفکیک انبارهای کارخانه
  • خریدهای محصولی خاص و عنوان مورد نظر
  • خریدهای فصل
  • و …

گزارش ها به تفکیک فاکتورهای اولیه (یعنی در لحظه خرید چند کیلو خریده شده است) و مانده محصول (یعنی در حال حاضر چند کیلو و کیسه در انبار موجود است) می باشد. که مورد بنا به نیاز کاربر صورت می گیرد.

گزارش خریدها

محصولات فروخته شده

گزارش محصولات فروخته شده شاید گزارشات مهمتری برای کارخانه دار باشد. اینکه در تاریخ خاصی برنج طارم را به چه قیمتی فروخته، و یا اینکه مشاهده آخرین قیمت فروش محصولی خاص چقدر بوده.

اما گزارشی مهمتر این است: بار و محصول شخصی خاص را، چه مقدار و چه قیمتی فروخته است. به عنوان مثال برنج هاشمی آقای علوی را چه تاریخی، چه مقدار، هر کیلو را چقدر و به چه کسی فروخته و جمع فروش آنها چقدر شده است. بی شک چنین گزارشی یکی از اساسی ترین موارد یک کارخانه تولید برنج می باشد.

نرم افزار شالیزار طوری طراحی شده است که کاربر می تواند به دلخواه خود از اطلاعات گزارشگیری و چاپ کرده و همچنین هیچ محدودیتی ندارد.

محصولات فروخته شده

در صورتی که مایل به تهیه نرم افزار بازرگانی برنج هستید به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

لیست فاکتورها

پس ثبت فاکتور، اگر به هر دلیلی اعم از مشاهده دوباره، گزارشگیری، حذف، چاپ مجدد فاکتور و یا ویرایش نیاز به دسترسی بود، از گزینه لیست فاکتورها قابل انجام است.

با کلیک روی این گزینه و مشاهده فاکتورها، در انتهای جدول عملیات مربوط به حذف، ویرایش و چاپ مجدد را مشاهده خواهید کرد. همچنین گزارشگیری دلخواه نیز در این فرم انجام می شود.

لیست فاکتورهای خرید و فروش

ویدئو زیر بهترین حالت نمایش برای تماشای بخش خرید و فروش انواع محصولات کشاورزی شالیزار می باشد:

ویدئو آموزش نرم افزار حسابداری برنج فروشی

نتیجه گیری

نرم افزار فروشگاهی برنج شالیزار دارای امکان خرید و فروش هر نوع محصولی است. گزارشگیری حرفه ای اساس این نرم افزار است تا هر نوع نیاز کاربران را مرتفع نماید. همچنین با پشتیبانی از دستگاه بارکدخوان می توان ویژگی های بیشتری را بدست آورد.

جهت تهیه نرم افزار حسابداری برنج فروشی و بازرگانی برنج به آدرس محصول مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

دسته بندی: نرم افزار برنج فروشی, برنج فروشی شالیزار, نرم افزار ارسال اس ام اس, نرم افزار ارسال اسمس, نرم افزار ارسال پیامک, نرم افزار اس ام اس, نرم افزار اسمس, نرم افزار انبار داری, نرم افزار انبارداری, نرم افزار بازرگانی برنج, نرم افزار بازرگانی برنج و فروشگاهی, نرم افزار برنج, نرم افزار حسابداری انبار داری, نرم افزار حسابداری انبارداری, نرم افزار خرید و فروش محصولات, نرم افزار خشکبار, نرم افزار سردخانه, نرم افزار فروشگاهی
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up