نرم افزار شالیکوبی موبایل

نرم افزار شالیکوبی موبایل

نرم افزار شالیکوبی موبایل، نرم افزار موبایل، نرم افزار شالیکوبی اندروید، نرم افزار شالیکوبی تبلت، نرم افزار iOS، نرم افزار شالیکوبی اپل

 

نرم افزار شالیکوبی موبایل

نرم افزار شالیکوبی موبایل شالیزار، جهت سهولت ثبت بارهای ورودی شالی توسط مکانیک یا مدیر کارخانه که در محیط و سالن کارخانه حضور دارند، طراحی و توسعه داده شده است.

نرم افزار شالیکوبی موبایل روی گوشی و یا تبلت شخص مورد نظر نصب شده و با ورود شالی به کارخانه جهت پذیرش بدون اینکه شخص پشت سیستم باشد، بار ورودی را پذیرش می کند. در این صورت مدیر در دفتر کار خود می تواند توسط سیستم شالیزار که روی سیستم کارخانه نصب شده است، بارها را مدیریت نماید. نرم افزار موبایل شالیزار دارای چندین امکان به قرار زیر است:

  • مشتریان
  • پذیرش شالی
  • خشک کن (فرها)
  • خروج محصولات

در ادامه به شرح موارد بالا می پردازیم.

نرم افزار موبایل شالیزار منوی اصلی

منوی اصلی نرم افزار موبایل شالیزار

مشتریان

در این بخش لیست کل مشتریان سیستم قابل مشاهده است. همچنین کاربر موبایل می تواند از لیست مشتریان شخص مورد نظر که بار شالی را جهت پذیرش به کارخانه می آورد انتخاب نماید.

کاربر موبایل حق ویرایش و یا حذف یک مشتری را ندارد و این کار صرفاً توسط مدیر روی سیستم مادر نرم افزار شالیزار انجام خواهد شد. تصویر زیر لیست مشتریان را نمایش می دهد:

نرم افزار موبایل شالیزار لیست مشتریان

پذیرش شالی

پذیرش شالی یکی از کلیدی ترین بخش های نرم افزار شالیزار چه در ویندوز و چه در موبایل می باشد. بیش از 60 درصد کارهای مربوط به شالیکوبی در این بخش انجام خواهد شد و کاربر نیازی به مراجعه به بخش های دیگر ندارد. بخش پذیرش شالی در موبایل امکانات زیر را به کاربر خواهد داد:

  • مشاهده لیست و جستجو
  • ثبت بار جدید
  • ویرایش
  • حذف
  • چاپ مجدد رسید پذیرش بار
  • ارسال به خشک کن (فر)
  • ثبت خروجی بار (تولید محصول)
  • خروج محصول از انبار

به این ترتیب کاربر موبایل خیلی از کارهای مربوط به شالیکوبی می تواند در این بخش انجام دهد.

نرم افزار موبایل شالیزار لیست بار شالی

پذیرش شالی – مشاهده لیست بارها

نرم افزار موبایل شالیزار ثبت بار شالی

پذیرش شالی – ثبت بار جدید

مشاهده لیست و جستجو

در این بخش کاربر موبایل می تواند لیست کل را مشاهده و شخص خاصی را جستجو نماید. هر یک از آیتم ها دارای ابزار و امکانات مربوط به خود می باشد که به صورت آیکن نمایش داده شده است.

ثبت بار جدید

با ورود بار شالی به کارخانه توسط کشاورز، کاربر موبایل دکمه ثبت جدید بار را کلیک می نماید. صفحه جدیدی مانند شکل بالا (پذیرش شالی – ثبت بار جدید) نمایش داده می شود. بعضی از فیلدهای مثل: تاریخ، ساعت، کد به صورت خودکار توسط نرم افزار شالیکوبی موبایل پر می شود و کاربر نام شخص مورد نظر، عنوان بار، جایگاه بار، تعداد کیسه،  وزن و … را انتخاب می نماید.

در صورتیکه لازم باشد رسید پذیرش چاپ شود و کشاورز با مراجعه به دفتر آنرا دریافت نماید، تیک گزینه مربوطه را فعال کرده و رسید را جهت چاپ ارسال می نماید.

ویرایش

درصورتیکه لازم شود یکی از دسته های بار شالی ویرایش شود، کاربر می تواند با کلیک روی آیکن مداد، آنرا ویرایش نماید.

حذف

کاربر موبایل می تواند با کلیک روی آیکن سطل زباله، دسته بار شالی مربوطه را حذف نماید.

چاپ مجدد رسید پذیرش بار

کاربر موبایل نیز می تواند رسید پذیرش بار را مجدداً برای کشاورز چاپ نماید. این کار با کلیک روی آیکن چاپگر انجام خواهد شد.

ارسال به خشک کن (فر)

یکی از بخش های کلیدی که وظیفه مستقیم مکانیک کارخانه است، وارد کردن بارهای شالی به خشک کن می باشد. در این فرآیند مکانیک بار شالی مربوط به هر کشاورز را وارد خشک کن می کند، و در تبلت یا گوشی خود این فرآیند را ثبت می کند. در این صورت نیازی نیست تا مدیر یا کاربر سیستم آنرا ثبت نماید.

برای انجام این فرآیند، مکانیک در گوشی یا تبلت خود در لیست بارهای شالی، بار مورد نظر را جستجو و پیدا میکند. سپس روی آیکن شعله (به معنای خشک کن) کلیک می کند. فرم جدیدی مثل شکل زیر نمایش داده می شود:

نرم افزار موبایل شالیزار ثبت بار در خشک کن

ثبت بار شالی در خشک کن (فر)

نرم افزار موبایل شالیزار لیست بارها در فر

لیست بارهای شالی در خشک کن (فر)

در صورتی که مایل به تهیه نرم افزار موبایل شالیزار هستید به آدرس مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

ثبت خروجی بار (تولید محصول)

گام بعد از خشک کن که در هر کارخانه بسته به شرایط، 48 ساعت، 60 ساعت، 72 ساعت و… می باشد. تبدیل بار شالی است. یعنی بار شالی هر کشاورز پس از تبدیل چند کیلو و کیسه برنج، چند کیلو و کیسه نیم دانه، چند کیلو و کیسه سبوس و … محصول داده است. این فرآیند نیز می تواند در نرم افزار موبایل شالیزار توسط مکانیک و … ثبت شود. برای انجام آن کاربر موبایل در بخش لیست شالی، بار مورد نظر را جستجو کرده و روی آیکن گردش (به معنای تبدیل) کلیک می کند.

در صفحه ی جدیدی که باز می شود. ابتدا اطلاعات شالی نمایش داده شده و در پایین تر اطلاعات ورودی قابل ثبت است. تصویر زیر صفحه ثبت خروجی بار (تولید محصول) را نمایش می دهد:

نرم افزار موبایل شالیزار ثبت خروجی و تولید محصول

ثبت خروجی بار تولید محصول

نتیجه گیری

نرم افزار شالیزار در رده بندی نرم افزارهای حسابداری و خدماتی قرار دارد. و هر نرم افزاری در این رده باید از خدمات و ثبت اسناد حسابداری که انجام می دهد، صاحب آن را مطلع سازد. همانطور که در مقاله بالا مشاهده کردید، نرم افزار ارسال اس ام اس شالیزار این وظیفه را به خوبی و بدون صرف وقت انجام می دهد. در ضمن آگاه سازی مشتریان و روشن بودن خدماتی که برای آنها انجام می شود. اعتماد و رضایت را بشدت بالا خواهد برد. پس استفاده از چنین نرم افزاری برای کارخانه و کسب و کار شما لازم خواهد بود.

در صورتی که مایل به تهیه نرم افزار موبایل شالیزار هستید به آدرس مراجعه کنید.

و یا با شماره 09366084410 تماس بگیرید.

دانلود نرم افزار موبایل شالیزار

دسته بندی: نرم افزار موبایل
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up