در این ورژن امکانات اساسی کارخانه شالیکوبی، فروشگاه های برنج و سورتینگ با نیازسنجی از چندین کارخانه شالیکوبی و فروشگاه در کشور طی گذشت چند سال طراحی و توسعه داده شده است. جهت سهولت انجام پیچیدگی امور کارخانه خود ، میتوانید با استفاده از نرم افزار شالیزار این امور را به نحو احسن مدیریت کنید. امکانات شالیزار پوشش اساسی نیازهای کارخانهداران و فروشگاه داران را در بر دارد:
این امکانات اعم از:
-
لیست مشتریان حقیقی و حقوقی
-
انبار شالی (تناژ بالا برای تجار و پذیرش بار برای کشاورزان با قابلیت ثبت درصد رطوبت، نوبت دهی فر و زیر فصل برای هر دسته از بار (مناسب برای کومباین داران))
-
ثبت در فر
-
تبدیل شالی و ثبت خروجی با عناوین قابل تغییر (خارج کردن از فر به صورت اتوماتیک)
-
محاسبه اتوماتیک کارمزد و قابلیت دریافت درصد کارمزد برنج، خرید قطعی و امانی محصولات جهت فروش
-
ثبت خروج از انبار (محصولات تبدیل شده)
-
نمایش موجودی انبارها و موجودی فاکتور اولیه
-
ثبت اتوماتیک و دستی در دفتر حساب مشتریان (حسابداری دقیق)
-
خرید و فروش (خرید، فروش، امانی) هر نوع محصولات (از انبار و آزاد) با قابلیت صدور فاکتور حقیقی و حقوقی (رسمی)
-
ثبت هزینه های کارخانه با قابلیت ایجاد سرفصل
-
ثبت اجناس غیر مالی مشتریان
-
امکان سورتینگ برنج و هر محصولی دیگر
-
مناسب برای فروشگاه های برنج کشور
-
امکان تغییر پلن ها به شالیکوبی و فروشگاه برنج و یا با هم
-
امکان ثبت تنخواه و تنخواه گردان
-
امکان انتقال تنخواه به صندوق ها و حساب ها
-
امور مالی (قابلیت تعریف چندین حساب بانکی و POS و چندین صندوق جداگانه)
-
انواع پرداخت (نقدی صندوق، نقدی POS و بانک و چک)
-
امکان دریافت تراز مالی
-
ثبت و مدیریت کامل چک ها
-
گزارش موجودی حساب ها، صندوق ها و چک ها
-
پرسنل و کارگران کارخانه (پرسنل دائمی، قابلیت ثبت مساعده و وام، کارگران کارکردی و فصلی، پرداخت حقوق مطابق فیش حقوقی رسمی و تامین اجتماعی)
-
تعریف کاربران سیستم (دارای سطوح نویسنده، حسابدار و مدیریت کل)
-
قابلیت تعریف الگوی پیامک در هر بخش جهت ارسال پیامک به اشخاص